نم نم باران

عکسهای پیشی های ملوس

1391/4/18 0:53
نویسنده : فاطمه
3,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی بای بایهمه خوبینسوالمیخوام براتون چندتا عکس گربه بزارمماچ

کسایی که عاشق گربه هستند بیان ببینند

این گربه ناز خیلی خوشگله گربهههههههههههه جون دوووووووووداااااااااااااااقلب

این پیشیییییییییییییییییییییی خیلی دوس دارم بدونم توی این کلاه چیکار میکنهتعجب

فکر کنم میخواد چنگ بزنه بهر حال دوسش دارمماچ

گربه کوچولو کمر درد نگیریناراحت

خیلی عسلیماچ

خیلی خیلی گربه دوس دارمماچ

خیلی نازیبغل

کوچولوی من کاش مال من بودیافسوس

خوشگللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللچشم

من خودم گربه داشتم اسمش هم ژینوس بود عاشقش بودم ولی ازم دزدیدنشگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
17 تیر 91 21:55
چه پیشی ملوسی


ممنون
ماماشهین
18 تیر 91 6:34
سلام عزیزم عککس پیشی ها خیلی قشنگن .ولی خودت خیلی قشنگتری........


ممنون میو میو