نم نم باران

امید...................

1391/4/28 1:41
نویسنده : فاطمه
986 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ............ دوستان خواهش میکنم برام نظر بزارید ناراحت

تازه یاد گرفتم که ناامید نباشم آخه با نا امیدی کاری پیش نمیره اگه ناامید باشی دیگه نمیتونی خودتو باور کنی واین باعث میشه که  پله های زندگی خراب بشه و به اولین پله برگردی پس هیچ وقت ناامید نشو

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم ،خداند با تمام عظمتش ناراحت می شود و عاشقانه انتظار می کشم که به رحمتش امیدوار شوم.

گفتم: خدایا از همه دلگیرم .

گفت: حتی من؟

گفتم: نگران روزی هستم.

گفت: آن با من.

گفتم:خیلی تنهایم.

گفت:تنهاتر از من؟

گفتم:درون قلبم خالی ست.

گفت:پرش کن از عشق من!

گفتم:دست نیاز دارم.

گفت: بگیر دست من!

گفتم: از تو خیلی دورم.

گفت:من از تو نه.

گفتم:آخر چگونه آرام گیرم؟

گفت:با یاد من!

گفتم:با این همه مشکل چه کنم؟

گفت:توکل به من.

گفتم: هیچ کسی کنارم نمانده!

گفت: به جز من.

گفتم: خدایا چرا انقدر می گویی من؟

گفت:چون من از تو هستم و تو از من.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دخملی
28 تیر 91 2:26
آخه چرا گلم
ماماشهین
28 تیر 91 2:44
ی سلام قشنگ به دختر جیز فهمم...........

مطالبت خیلی پر محتواشده نازنین.......

دوست دارم خیلی زیاد ........
به چسماتم خیلی میاد.......


ممنون مامانی جونم
پگاه جووووووووووون
28 تیر 91 18:58
سلام عزیزم خوشحالم که به جمتون اضافه شدم خیلی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام عزیز دلم ممنون بوس بوس عشقم
مامان دینا
29 تیر 91 1:35
سلام عزیزم .مطلبت زیبا بود خسته نباشی


ممنون خاله
پرنسس
29 تیر 91 21:47
سلام دخمرم،تاج سرم....
یکی یکدونم،گل تو خونم....
عشق مامی،نفسک من....
عمر منی،نباشی میمیرم....
بهت افتخار میکنم که انقدر قشنگ مینویسی فافای ماما....
امیدوارم روز به روز نوشته هات زیباتر و پرمحتواتر والبته پرامیدتر بشه...
مامی عاشقته...


ممنون مامانی عشق من
پدربزرگ ارغوان
30 تیر 91 10:00
سلام دخمر جان ، هرجایی دختری باشه اونجا نعمت خدا فراوانه اونجا ارزونی وپر از زیباییهای چشم نوازه ، خدا بزرگترین نقش آفرینشش را با خلقت جنس زن خاتمه داد ، آنچه ظرافت ، صبر وبردباری وکمال واشتیاق وفداکاری هست همه در جنس زن این فرشته رویایی خداوند به نحو احسن بکار گرفته شده است ..درودبرتودختر جان که نام تو فاطمه است ..در پناه حق


ممنون بابا بزرگ
مامان گل
30 تیر 91 21:40
شعر خیلی زیبایی بود به سایت ما هم سر بزن و نظر بزار خوشحال میشیم و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم تقدیم به شما


ممنون از نظرتون حتما امروز لینکتون میکنم
پري شب
2 مرداد 91 17:00
سلام عزيزم برا باراول وبتو ديدم خوشم اومد افرين هيچ وقت خدا رو فراموش نكن چون بهترين پناه نا اميدانه گلم دوست داشتي به وب منم سر بزن خوشحال مي شم
خاله هدا
2 مرداد 91 23:15
سلام خیلی متنت قشنگ بود


ممنون