نم نم باران

تقدیم به مامان عسیسم که 10 مرداد تولدش بود

1391/5/17 3:07
نویسنده : فاطمه
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ...

حتما دارید میگید که چقدر دارم دیر میگم نیشخندخب آخه اون موقع لپ تاپ خراب شده بود نمیتونستم بنویسم

 

حلا میگم مامانی جونم  تولدت مبارکهوراهوراحالا چند تا جمله ی قشنگ در باره ی مادر....

هورا............................................................هورا

زندگی ات سرمشقی است،

برای آنچه یک مادرو یک زن باید باشد.

به تو افتخار می کنم

وتا ابد

دوستت دارم

هورا...............................................................هورا

تا جایی که به یاد دارم،

همیشه در کنارم بودی

تا همایتم کنی،

اعتماد به نفس ام بدهی

و یاورم باشی،

تا جایی که به یاد دارم،

تو همانی

که تحسین اش می کردم

هورا.....................................................................هورا

مامانی من همیشه مدیون تو هستم چه در حیات زندگی و چه در آن دنیا چه در آتش جهنم وچه در بهشت        دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا
17 مرداد 91 13:49
مامانی تولدت مبارک
نایسل جون
17 مرداد 91 14:14
تولدشوننننننننننن مبارککک
نایسل جون
17 مرداد 91 14:15
عزیززز دلم برو توی گوگل سرچ کد کد موزیک برای وبلاگ بهت کد هر اهنگی میخوای میده یه سری سایت اون کد رو توی قسمت تنظیمات وبلاگ کد ها ی اسکریپت ها کپی کن و اوکی بزن درست میشه
نایسل جون
18 مرداد 91 1:17
عزیزممم تو هم برای من دعا کن خیلی دوست دارم
ماماشهین
19 مرداد 91 14:32
قربون دل براز احساستت...... فدای تو و مامان قشنگت ...... تازه تولد دایی هم بوده......