نم نم باران

تصاویری تکان دهنده از کشته های زلزله ی تبریز....

1391/5/25 12:27
نویسنده : فاطمه
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ...

من چند تا عکس از زلزله ی پریشب آماده کردم ولی اگه دلش رو دارید بیاید ببینید ...من که دلم ریش شد شمارو نمیدونم.

 

isna-9-87.jpg

isna-12-79.jpg

isna-6-94.jpg

این بچه رو بعد از ٢٤ساعت از زیر آوار بیرون آوردن

عکسهای بیشتری نشد بزارم

ولی حالا یه چیزی بگم ...؟

زیر این عکسها توی گوگل، یه آدم که فکر نکنم آدم بود. نوشته بود .من که جیگرم حال اومد عصبانیعصبانیعصبانی

دلم میخواست اونجا بودم خفش میکردمممممممممممممم

تاپست بعدی بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دینا
26 مرداد 91 15:16
واقعا غم انگیزه .من که اشکم همین طور سرازیر شده.خدا به بازماندههاشون صبر جمیل بده
مامان سبحان جون
29 مرداد 91 4:48
سلام به نی نی وبلاگ خوش امدین خاله جون به ما سری بزن
مامان سبحان جون
29 مرداد 91 4:49
خاله جونی به سبحان رای میدی تو مسابقه اگه رای میدی همین الان برو و رای بده میسی ادرس جایی که باید رای بدی داخل وبم هست قسمت نظراتش باید رای بدین ممنون
مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:42
سلام وبلاگ قشنگی دارین میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه