نم نم باران

نم نم باران.... باز مامان شهین مینویسد

1391/6/3 15:45
نویسنده : فاطمه
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.......                 

سلام به روی ماهت .....                                                                          باران زندگیم.وجود پاکت نعمتی برای من ومامان مهدیه است...

 

وقتی که نگات میکنم .پی به زیبایی های روحت میبرم........تو عزیزی وعزیز.........تو فاطمه ای وتدهیب روحت وجسمت مطهر ..........دوستت دارم ....چون فاطمه ای ....................مهربانم.از خدای بزرگ برایت همه ی خوبیهارو مسلُت دارم وموفقیت تو پایان آرزوهایم........بازهم یادت رفت صفحه ی وبت رو ببندی.....منهم نوشتم.تا تو باشی عجولانه نیایی وبری.....

دوستت دارم ..................۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هدا
8 شهریور 91 18:59
وای مامان شهین من حسودیم شد پس چرا برای من نمینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی خاله جونم عاشقتم فاطمه لک لکی من