نم نم باران

سلام به همهی دوستان

1391/10/27 15:15
نویسنده : فاطمه
641 بازدید
اشتراک گذاری

باورتون میشه که دیگه دوست ندارم تو این دنیایی که همه به فکر پول هستن زندگی کنم؟

دوست دارم برم دوست دارم نباشم  از خدا خیلی ناراحتم 1 روزه که باهاش قهرم آخه هرچی صداش میکنم

جواب نمیده همش خودمو با این جمله آروم میکنم

           گاهی خدا آنقدر صدایت را دوست دارد

             تا سکوت میکند که تو بار ها بگویی

                           خدای من.....

اما آخه چقدر بگم چقدر دیگه خسته شدم خسته انقدر خسته شدم که میگم

                                 

                                   خدایا کمکم کن....

                            تورا به خودت قسم میدم

                            تورا بنده بسیار است

                             مرا خدایی دیگر کجاست؟

                             سیب مال خودت

                             بالم را پس بده!

آخه یه آدم چقدر مگه صبر داره ؟

خیلی دوستون دارم التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sana
27 دی 91 19:56
سلام عزیزم.توکه اینقدقشنگ جمله هاروکنارهم میچینی حیفه اینقدناراحتی توشون باشه.امیدوارم خدابه زودی زودجواب صداکردناتوبده خوشگلم.برات دعامیکنم
آواز قو
28 دی 91 3:09
سلام گلم .چدا با خدا قهری تو که خودت جواب حرفهاتو داد ی پس دیگه حرفی بر ای گفتن نمانده........