نم نم باران

نم نم باران3

1391/4/3 22:54
نویسنده : فاطمه
328 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام ................

میخوام از زندگیم براتون بگم .

من خیلی خیلی زندگی ام را دوست دارم چون خانواده ای خوب دارم وخیلی هم دوسشون دارم قلب

تازه من یه دختر خاله دارم که فکر کنم بیشتر وبلاگی ها بشناسنش اسم دختر خاله ی گل من

                                                    ( نیاز )

من عاشق نیاز خاتونم خیلی دوسش دارم من خیلی خیلی نیازو دووووووداااااااااا

ودوتا دختر دایی دارم که اسم یکی از اونا                  ( ثنا ) و   اسم یکی دیگه        ( مهیاس )  

که خیلی دوسشون دارم واز دور میبوسمشونماچماچماچماچ                       

ودوتا پسر دایی هم دارم به نام های                  (محسن )      و              (امیر طاها)

من به داشتن همشون افتخار میکنمعینکعینکعینکعینک

یه مامان گل هم دارم که جونمو براش میدم  و اگه خدایی نکرده اتفاقی براش بیوفته من از غصه میمیرمگریهگریهگریهگریهگریه

واز اینجا می گم            نیشخند  ( مامانی عاشقتم ) نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماشهین
5 تیر 91 19:58
مامانی عزیزم مطمئن باش همه هم تورو دوست دارن...............


ممنون گلم دوست دارم