نم نم باران

ٍٍسلام...

1391/11/30 15:39
نویسنده : فاطمه
694 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا!

دست هایم خالی است

 و دلم غرق آرزو با قدرت بیکرانت

یا دست هایم را قوی کن

 یا دلم را خالی از آرزو

امروز هم روزی از روز های خداست و من آرامتر از دیروز وسر مست از تو مینویسم بازهم مثل همیشه برای

 نوشتن تورا بهانه میکنم چه لذت بخش است از تو نوشتن و چه زیباست برای تو نوشتن ومن این زیبایی را با

 تمام دنیا عوض نمیکنم لظه های بی تو بودن را با خیال تو سر میکنم و معتقدم دوری مانع از رسیدن نیست من هر شب به تو میرم

هر ساعت

هر دقیقه

هر ثانیه

و هر لحظه ای که به تو میاندیشم تو را در کنار خویش ودر وجودم احساس میکنم واین برای من خود

 رسیدن است این فاصله ها فقط بهانه ای است برای نوشتن نا نوشته هایی که مجالی میخواهند

برای نوشته شدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nilofar
1 اسفند 91 21:05
سلام عزیزه دلم ممنون ازحضووووورت وبه تو هم نایسه بازم بیا خوشحال میشم