نم نم باران

نم نم باران6

1391/4/11 21:11
نویسنده : فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ......................

خوبین دلم براتون تنگ شده بودناراحت

شماوبلاگی ها هم که اصلا نظر نمیدیدگریهدیگه هم باهاتون قهرمقهرقهرقهر

راستی قبل از قهر کردن یه چیزی درباره ی نیاز خاتون بگم امروز نیاز و مهیاس داشتن آلبالو میخوردن بعد مهیاس گفت وای عمه دخترت چه مهربون شده............آلبالو هاشو میده به من خوشمزهخوشمزهخوشمزهبعد مامان شهین گفت خب دوست داره دیگهقلبنیاز خانم هم گفت نه آخه آلبالو هام خراب بود ریختم برایه مهیاسقهقههقهقههقهقههقهقههخب حالا باهاتون قهرمدروغگودروغگودروغگوآخ لورفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 23:06
عزیزم اینم نظر حالا آشتی....


آشتی آشتی
ماماشهین
12 تیر 91 22:01
چرا قهر؟من که همیشه برات نظر میذارم.....حالا خوبه .....عکسای بارانت خیلی قشنگه.........تازه عکسهی باله هم خیلی قشنگه.........به شرط اینکه تمرینات و خوب ومستدام انجام بدی.......


چشم عشقم
لی لی
23 تیر 91 15:49
سلام خانمی وبت مبارک
ایشالا چیزای خوب زیادی توش ثبت کنی
راستی شما چند سالتونه عزیز؟


ممنون عزیزم من 15 سال دارم