نم نم باران

جمله های زیبا .................................

1391/4/22 19:22
نویسنده : فاطمه
467 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت کسایی که میان وبمو میبینن باز هم نظر نمیدنمنتظرمنتظرعصبانیعصبانی

چندتاجمله ی قشنگ دارم براتون میزارم ولی دیگه نظر نمیخوامگریهگریه

1یک زندگی مطالعه نشده،ارزش زیستن ندارد!

2انسان خوشبخت نمی شود اگربرای خوشبختی دیگران نکوشد!

3افکار افراد متفکر خودبخود می اندیشد!

4فکر کردن ، سخت ترین کار بشر است!

5مرا دوست بدار،اندکی ولی طولانی!

.

.

.

.

.

 www.smilehaa.orgچرا هیچکس منو دوست ندارهwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

lمامان محمد معین
23 تیر 91 13:40
وبلاگتون خیلی قشنگه, به ما هم سر بزنید


منون از نظرتون
پرنسس(مامی تو)
23 تیر 91 17:31
سلام عزیز دل مامی....!
کی گفته کسی تو رو دوست نداره؟؟؟
هیچکسم که دوست نداشته باشه،هم خدای مهربون هم خودم خییییییییییییلی دوست داریم


منم دوست دارم مامانی واز خداوند مهربون هم ممنونم که یه مامان عزیز به من داده
مامان دینا
24 تیر 91 1:50
سلام فاطمه جون.متن قشنگی نوشتی خسته نباشی عزیزم


ممنون خاله جون دینا رو ببوس
ماماشهین
24 تیر 91 10:20
آفرین به دخترم .تازه وبت داره یواش یواش آموزشی میشه .قربونت برم.................


ممنون مامانی برای خانواده ی اون دوستم دعا کن بتونن نبود دخترشونو تحمل کنن
ماماشهین
26 تیر 91 20:37
سلام .....


مطالبت خیلی جالبه......

ترا دوست دارم ....بسیار و نامحدود......

فکر کن .بسیار آسان.......با تفکرت ومطالعه وپشت کار با توکل به خدا خوشبخت وموفق باشی.........


ممنون مامانی جونم